Jaaroverzicht 2020

29 september 2021 | Nieuws

Het HPF heeft het jaarverslag over 2020 gepubliceerd. In dit verslag legt het bestuur in een overzichtelijke en aantrekkelijke wijze verantwoording af over onder andere het gevoerde beleid, de financiële resultaten, de uitvoeringskosten en de duurzaamheid van de beleggingen in het afgelopen jaar. We hebben je hierover ook bericht in onze laatste nieuwsbrief, maar wellicht dat je dit vanwege een zomervakantie gemist hebt.

Bekijk het jaaroverzicht. Uiteraard kun je ook het volledige jaarverslag lezen.

Gerelateerde berichten

Toeslagverlening per 1 januari 2023

2 december 2022

Wij verwachten de pensioenen per 1 januari 2023 te verhogen. Het bestuur heeft het definitieve besluit tot verhoging van de pensioenen echter nog niet genomen. We zullen u hierover uiterlijk 21 december informeren.

Webinar Pensioen3daagse

9 november 2022

Op 1, 2 en 3 november heeft de landelijke Pensioen3daagse plaatsgevonden. Tijdens de Pensioen3daagse hebben we webinars georganiseerd waarin we de Heineken pensioenregeling uitleggen. Heb je het webinar gemist? Kijk hier het webinar terug

Pensioen3daagse

24 oktober 2022

Op 1, 2 en 3 november vindt de landelijke Pensioen3daagse plaats. Tijdens de Pensioen3daagse vragen we extra aandacht voor jouw pensioen. Je weet dat je deelneemt in een pensioenregeling, maar hoe het precies zit….. Tijdens de Pensioen3daagse leggen we je pensioenregeling uit in een webinar.