Jaaroverzicht 2020

29 september 2021 | Nieuws

Bekijk het jaaroverzicht. Uiteraard kun je ook het volledige jaarverslag lezen.

Gerelateerde berichten

Jaaroverzicht 2020

29 september 2021

Het HPF heeft het jaarverslag over 2020 gepubliceerd. In dit verslag legt het bestuur in een overzichtelijke en aantrekkelijke wijze verantwoording af over onder andere het gevoerde beleid, de financiële resultaten, de uitvoeringskosten en de duurzaamheid van de beleggingen in het afgelopen jaar. We hebben je hierover ook bericht in onze laatste nieuwsbrief, maar wellicht dat je dit vanwege een zomervakantie gemist hebt. Bekijk het jaaroverzicht. Uiteraard kun je ook het volledige jaarverslag lezen.

Hoorrecht Vereniging van Gepensioneerden en gewezen deelnemers

29 september 2021

In het concept wetsvoorstel over de toekomst van pensioenen is opgenomen dat verenigingen van gepensioneerden en de verenigingen van gewezen deelnemers een hoorrecht krijgen inzake het transitieplan naar het nieuwe pensioenakkoord.

Benoeming bestuursleden

29 september 2021

Wij zijn verheugd te melden dat wij per 6 juli 2021 twee nieuwe bestuursleden hebben, Henriëtte Dollé-Bäcker namens de werkgever en Ben de Putter namens de werknemers.