Extra aandacht voor pensioen tijdens de Pensioen3Daagse

31 oktober 2023 | Nieuws

Dinsdag 7 t/m donderdag 9 november 2023 is de jaarlijkse Pensioen3daagse. Tijdens deze drie dagen is er landelijk extra aandacht voor pensioen. Het Heineken Pensioenfonds doet ook mee en vragen deze drie dagen extra aandacht voor pensioen.
Kijk hoe jouw pensioen ervoor staat op www.mijnpensioenoverzicht.nl (log in met DigiD).

Wat doen wij tijdens de Pensioen3daagse:

  1. Bel in tijdens één van de drie webinars via Teams. Hoe werkt pensioen in Nederland? Hoe ziet de pensioenregeling er uit? Wat kun jij doen voor je pensioen en wanneer moet je in actie komen? Het pensioenstelsel gaat veranderen, wat betekent dat? En stel je vragen via de chat (het is niet nodig om je voor de webinars te registreren).
  2. Heb je een vraag over jouw pensioen? Bel of mail ons. We helpen je graag!
  3. PILOT: Stel je vraag over pensioen via Whatsapp! Stuur een appje met je vraag naar 0657208937. En krijg snel antwoord!
  4. Speel het Pijlsnel-pensioenspel! Je vindt deze vanaf 7 november op kantoor. Ze worden neergelegd bij bijvoorbeeld de koffiecorner. Speel het spel en geef het vervolgens door aan een collega. Zo wordt iedereen wegwijs in het eigen pensioen.
  5. Op de interne tv-schermen zie je enkele stellingen over pensioen voorbij komen. Wat denk je: is de stelling waar of niet waar? Dinsdag 7 november vind je het antwoord op onze website.

Je kunt altijd terecht op onze website www.heinekenpensioenfonds.nl voor alle informatie over jouw pensioen.

Gerelateerde berichten

Premie 2025

23 december 2024

Het bestuur van het Heineken Pensioenfonds heeft de premies voor het jaar 2025 vastgesteld.

Je pensioen wordt met 3,13% verhoogd

5 december 2024

Jouw pensioen wordt per 1 januari 2025 verhoogd met 3,13%. Dit percentage is de maximale toeslag die wij kunnen verlenen.

Bericht namens People Operations: Wijziging contacttijden spaarrekening

3 december 2024

Namens People Operations informeren wij je over de wijzigingen die per 1 januari 2025 doorgevoerd worden in het telefonische contact voor vragen over de spaarrekening en opnames.